duminică

Motto : D'aia m-am mutat la casa... - Episodul 7

Am si uitat de acest mini serial ce l-am primit pe mail prin 2008. Este foarte original, amuzant si pe alocuri dus la extrem, dar in general foarte amuzant si colorat. Nu stiu cine este autorul, dar din ce am inteles, cam toate sunt povesti adevarate.
Miniserialul are 11 episoade, sau cel putin atatea am primit eu, asa ca lectura placuta si azi am ajuns la al 7-lea episod:

"Inteligenta lui. Proprie si personala.
A devenit inventiv. Atat de inventiv, incat sa mor de ras cand am ajuns acasa in seara asta…
Adica s-a gandit sa mi-o faca si mie…
Si ce anume s-a gandit el…
Mi-a legat cu o sarma clanta de balustrada, si mi-a scris cu var pe usa "Sug p**a".
Atunci mi-am zis "Daca tot sugi p**a, hai s-o sugi cum trebuie".
Mi-am dat seama ca vecinu` nu stie ca eu nu lucrez ziua, si vin in fiecare seara dupa 11-12 acasa…Dar nici nu l-am crezut atat de dobitoc incat sa-mi lege la 10-11 usa…
Da` na… Mi-am gasit sa ma intreb ce gandesc prostii…
Usa n-am curatat-o, astept sa se usuce, ca se duce mai usor, sper, dar, maine va fi timpul pentru alta proba.

A aerului. "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu