duminică

Bancuri de Duminica 4

- Esti suparat, suparata ?
- Nu.
- Tare ?
- Da.

    - Doctore, îmi pierd părul! Ce să fac că să-l păstrez?
- Puneţi-l într-o cutiuţă!.

Se spune că bărbatii inteligenti, sunt sotii ideali.
GRESIT: Bărbatii inteligenti, sunt sotii nimănui



Ciclul barbatilor:
La 20 de ani ii plac toate femeile
La 30 de ani ii mai place doar o femeie
La 40 de ani ii plac iar toate femeile, in afara de una
La 50 de ani ramane doar cu cea pe care o placea la 30....

Bula joca cu maica-sa un joc de-a ghicitul cuvintelor:
- Mama, ghici la ce cuvant m-am gandit, din patru litere!
Maica-sa se gandeste un moment, dupa care ii arde lui Bula o palma. Bula
incepe sa planga:
- Pentru ce, mama? Eu m-am gandit la cuvantul casa !
Se apropie si tatal lui Bula si-i trage o palma sotiei:
- Ai inteles, fa? La casa trebuie sa te gandesti, la casa !

O femeie merge la hipnoterapeut:
- Dle doctor, stiti am o problema, de fiecare data când ies în oras cu
vreun barbat, NU pot sa îl refuz
si totul se termina cu o partida de sex si de fiecare data, a doua zi ma
simt prost de parca as fi o prostituata.
- Ok, nicio problema, o sa facem o terapie de hipnoza, o sa va aduc în
stare de transa si dupa ce va veti trezi o sa puteti sa spuneti NU.
- Dvs nu m-ati înteles, eu nu vreau sa spun NU, eu vreau sa nu ma mai simt
ca o prostituata!

Un tip se duce la magazin sa cumpere o parasuta.
- Buna ziua, as dori o parasuta.
- Bine, iata, cea mai buna pentru dumneavoastra
- Si cum o deschid cand sunt in zbor?
- Trageti de tragaciul verde.
- Si daca nu se deschide?
- Trageti de cel rosu.
- Si daca nici dupa asta nu se deschide?
- O aduceti inapoi si v-o schimbam cu alta.


Particularitatea ochilor feminini constă în faptul
că ei sunt capabili să vada un fir de păr pe sacoul
soţului de la cinci metri, dar nu sunt în stare
să vadă uşa garajului de la un metru.
 
 3 lucruri rele mi s-au întâmplat azi:
1. Am aflat că prietenul meu se culcă cu iubita mea…
2. Prietenul meu a fost lovit de un autobuz…
3. Mi-a fost suspendat permisul de autobuz…
 
 În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, pe o
clădire din Londra a fost lipit următorul afiş:
"Înrolaţi-vă în armată, la paraşutisti. In ziua
de azi e mai periculos să traversezi strada,
decât să te arunci cu paraşuta."Dedesubt, cineva
scrijelise: "Mi-ar plăcea să mă înrolez, dar biroul
de recrutări e de cealaltă parte a străzii."
 
 
 
Poliţistul s-a apropiat de mine şi mi-a spus:
- "Aţi putea vă rog să mă însoţiţi la secţie?"
-"De ce domnule poliţist? N-am făcut nimic" i-am răspuns.
- "Ştiu” zice “ Dar mi-e frică noaptea singur în Ferentari".
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu