duminică

Bancuri de Duminica 3

Bunico, nu mi-ai vazut o cutie de pastile pe care scria Ecstasy?
-         Da-le dracului de pastile, tu ai vazut ca e un dragon in bucatarie?!
 
Alinuta:
- Mama, un baiat m-a batut azi la scoala!
Mama:
- Da? Si poti sa-l identifici?
Alinuta:
- Sigur ca da, am o ureche de-a lui in ghiozdan

 
Daca Adam si Eva ar fi fost chinezi, am fi inca in paradis, deoarece ei ar
fi ignorat marul si ar fi mancat sarpele
 
Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:
– Iubito, daca va arata ca tine, o sa fie magnific.
Ea mi-a raspuns:
– Daca va arata ca tine, o sa fie miracol.
 
Doua blonde:
– Auzi fata, care crezi tu ca e mai departe: Luna sau Londra?
– Da’ proasta  mai esti, fato.... vezi tu Londra de aici???

Doctore,am o problema cu mersul la WC dimineata, la ora 5, am scaun.....
- Dar asta nu este asa de grav
- Problema este ca ma trezesc la 6.

Intr-un magazin intra un negru cu un papagal imens, colorat viu, pe umar.
Vanzatoarea exclama uimita:
- Vai, ce frumos este! De unde il ai?
- Din Africa, nu acolo traiesc astia negrii, raspunde repede papagalul
 
O blonda la doctor
-Domnisoara unde va inteapa?
-In masina, dar mi-a promis ca in curand, inchiriaza o garsoniera.

Dintr-un raport al Politiei: "Faptasul legase victima cu o sfoara si era pe
cale sa o necinsteasca. Din fericire noi Politia i-am luat-o inainte"

Intr-o unitate de tancuri, unei grupe de recruti i se prezinta pentru prima oara un tanc.
Plutonierul:
- Tancul este de tip T-55, fabricat in URSS. Are cineva vreo intrebare?
Nimeni...
- Pe tanc se afla instalat un aruncator de grenade calibrul 120. Are cineva vreo intrebare?
Nimeni...
- Tot pe tanc avem o statie de comunicatii radio. Are cineva vreo intrebare?
Un soldat ridica mana, timid.
- Da, soldat, spune!
- Statia radio e pe lampi sau pe tranzistori?
- Bai, pentru tampiti ca tine o sa repet: este pe tanc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu