duminică

Bancuri de Duminica 2

1. O femeie nervoasa isi suna barbatul pe mobil:
 - Pe unde dracu esti, ma?
- Draga mea, stii magazinul ala de bijuterii unde ai vazut inelul ala
imens cu diamant? Mi-ai spus ca te-ai indragostit de el iar eu ti-am
zis ca intr-o zi o sa ti-l cumpar. ... ...
Femeia cu un glas moale :


- Of...iubitul meu, da imi amintesc...
- Ei... eu sunt la barul de langa.

2. -Ce faci?
- Stau degeaba.
-Pai...parca si ieri stateai degeaba!?
-Da, dar nu am terminat.

3.Din memoriile bulibasei: "cand eram mic, mama imi lua tot ce-mi doream, iar tata tinea de sase..."

4.Fiecare barbat de succes are in spatele lui o femeie.
Daca succesul continua, mai apar si altele...

5.Copiii stateau la rand pentru a servi pranzul in cantina unei scoli gimneziale catolice.Pe un colt al mesei era o gramada mare de mere.Maicutele lipisera pe tava cu merele un bilet pe care scria:"Ia doar unul,Dumnezeu te supravegheaza".Putin mai in fata,la capatul celalalt al mesei,se afla o gramada mare de prajituri cu ciocolata.Unul dintre copii a lipit un bilet:"Ia cate vrei, Dumnezeu e cu ochii pe mere."

6.Doi insi trec strada pe rosu, ii opreste agentul de circultie:
- Domnilor, asa se traverseaza?
- Eu sunt daltonist, spune unul dintr-e ei ,
- Si la voi in Daltonia nu sunt semafoare?

7. O doamna este acuzata la judecatorie ca a furat un borcan cu piersici.Judecatorul spune:
-Pentru fiecare piersica din borcan vei sta doua luni la inchisoare!
Din spate se aude:
-A mai furat si un borcan cu mazare!

8. Nevastă-mea se simte ca o zeiţă la
volan.
Ea conduce, eu mă rog.


10.Când soţia tace mult timp înseamnă că are foarte multe de spus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu