duminică

Bancuri de Duminica 1

Doua blonde la telefon:
-Fata, ne vedem azi?
-Da, fata, ne vedem!
-La ce ora ,fata?
-La ce ora vrei tu.
...-Unde ne vedem?
-Unde vrei tu, fata.
-Ok, fata, asa ramane!! Te pup!!!

- Nu pot sa cred ca te duci la prostituate pentru sex! tipa nevasta-mea la mine...Sunt profund dezamagita!
- Dar de ce ma invinuiesti pe mine? ii raspund, tu nu-mi poti satisface

toate fanteziile mele erotice, esti constienta de asta,nu?
- Stii ceva? Asta e numai vina ta!...Nu mi-ai spus niciodata ca ai fi dispus sa platesti pentru asta!

Te-ai saturat sa-ti sparga tiganii casa ?
Nu cheltui banii aiurea pe alarme si camere de luat vederi, scrie mare pe usa :
Oficiul Fortelor De Munca.

Vasile Vasilescu, politist din Caracal, se plimba intr-un bâlci in oras.
Se opreşte la un stand de tir, trage, nimereşte ţinta şi câştigă o mică broască ţestoasă. Pleacă mulţumit şi după o oră se întoarce, trage şi câştigă iar.
- Acum puteţi să alegeţi ce vreţi: o păpuşă sau un ursuleţ.
- Nu, daţi-mi tot un sandwich, la fel ca data trecută !


Un român încearcă să agațe o străină pe facebook :
- Hello.
- Hello.
- Where are you from ?
- France !
- Du-te bă, nu te cred !
- Pe bune !

Sapte ani de zile n-am băut, n-am fumat, n-am alergat după femei, până în clipa în care m-am dus prima zi la şcoală !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu