luni

Motto : D'aia m-am mutat la casa... - Episodul 5

Am si uitat de acest mini serial ce l-am primit pe mail prin 2008. Este foarte original, amuzant si pe alocuri dus la extrem, dar in general foarte amuzant si colorat. Nu stiu cine este autorul, dar din ce am inteles, cam toate sunt povesti adevarate.
Miniserialul are 11 episoade, sau cel putin atatea am primit eu, asa ca lectura placuta si azi am ajuns la al 5-lea episod:

" Azi dimineatza, coborand din bloc, nu am putut sa nu observ ca, masina mea arata un pic diferit.
Am crezut ca pic jos. Pe capota, scris cu o cheie probabil, era extrem de vizibil cuvantul "M **E".
Am inceput sa ma uit in jur, sa caut un vinovat, ceva…Vinovati n-am gasit, in schimb, am mai vazut acelasi cuvant, cu aceeasi caligrafie, si presupun ca inscritionat cu aceeasi cheie, pe alte 3 masini. Coincidenta face ca acele masini erau ale celor trei prieteni ai mei, impreuna cu care am ridicat zidul pentru izolarea manelistului.

Am pus mana pe telefon, i-am sunat si le-am spus cum sta treaba, si am facut repede o sedinta.
Nu avea nici un rost sa ne ducem la politie, pentru ca, exact ca si in cazul vecinului, vom primi acelasi raspuns: "Din lipsa de probe….bla bla bla". Numai ca, in cazul nostru, nu cred ca politistul va rade cu lacrimi si ne va va spune ca daca-l prinde pe ala il va pune sa-i faca si lui o lucrare ca asta in casa, ca-i place ca lucreaza curat, bine si in liniste. Nu va spune in nici un caz asta. Dar nici nu va avea ce sa faca.
Asa ca, s-a luat o decizie. Diseara, dupa ce terminam muncile, facem pregatirile pentru retalierea din seara asta. Ultima data l-am atacat cu pamant. Acum vom folosi apa. Sa speram ca nu ajungem la foc…
Asa ca, daca vreti sa aflati cum poate fi inundat vecinul de la 4 de catre vecinul de la 3, cititi mai pe seara.
Promit sa scriu cu lux de amanunte.
Din pacate, poze nu pot face sau filmulete, pentru ca ar putea constitui proba in instanta, si nu am chef de procese.

Ne auzim mai tarziu. "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu