duminică

Bancuri de Duminica 5

Medicul deseneaza o linie si apoi il
intreaba pe nebun:

-Ce va sugereaza asta?
-Femei goale...
   Mai deseneaza un cerc si iar:
   -Dar asta ce va sugereaza?
   -Femei goale...

 Mai deseneaza un patrat:
 -Ce va sugereaza asta?
 -Femei goale...
  Psihiatrul lasa jos creionul din mana si
zice:
   -Vad ca aveti o idee fixa cu femei
goale:
  -Eu am o idee fixa? Cine a desenat aici
toate obscenitatile astea...


             
              

 Dintr-un avion cuprins de flacari sar pe
rand pasagerii cu parasuta exact peste un trib de canibali.
               Primul care ii vede este fiul capeteniei
canibalilor care fuge repede la tatal sau:
               -Taticule,aterizeaza unul gras!
               -Gras?Cu varza!
               Dupa doua minute:
               -Taticule,aterizeaza unul slab!
               -Slab?La gratar!
               Dupa alte doua minute:
               -Taticule,taticutule!Aterizeaza o blonda
sexi!Doamne, ce picioare are!
               -Blonda, sexi?In coliba!
               -Si mama?
               -Mama?Cu orez!
             
             
               Sotia, nervoasa, ii deschide usa
sotului, care traznea de la o posta a alcool:
               -Presupun,urla ea,ca ai un motiv foarte
serios sa vii acasa la 6 dimineata!
               -Da, am, raspunde sotul, micul dejun!
             
             
               Un motan se plimba pe camp. O vaca il
intreaba:
               - Asa mic si deja ti-a crescut mustata?
               - Si tu, asa mare si tot fara sutien...
?
             
             
               Patru prietene tinere si frumoase si-au
petrecut concediul impreuna la mare,
               fara barbatii lor. La intoarcere, pe una
din ele au apucat-o remuscarile:
               - Fetelor, am sa-i povestesc lu'
barbatu' meu de cate ori l-am inselat in
               concediu.
               Bruneta: - Ce idioata!
               Roscata: - Ce curajoasa!
               Blonda: - Ce memorie!
             
             
               - Cine e ?
               - Politia!
               - Si ce vreti ?
               - Sa vorbim!
               - Cati sunteti ?
               - Doi.
               - Pai vorbiti intre voi..."
             
             
             
               Un tip vorbeste cu prietenul lui:
               - M-am gandit sa-mi omor nevasta... dar
incerc sa gasesc solutia crimei
               perfecte... ma tot gandesc si nu-mi vine
nici o idee...
               Amicul, mai hatru din fire, ii zice:
               - Simplu, fa sex cu ea tot timpul, dar
tot timpul, si o s-o obosesti atat de
               tare ca o sa moara. Crima perfecta!
               Se intalnesc peste 6 luni. Nevasta era
frumoasa, infloritoare, iar sotul
               abia se mai  tara .
               - Ce faci? il intreaba prietenul.
               - Hmm, asa si asa, dar uita-te la ea,
proasta, habar n-are ca-i pe moarte!
             
             
               Un betiv si o blonda se intalnesc pe
strada. Betivul spune:
               - Proasto!
               Iar blonda spune:
               - Betivule!
               La care betivul zice:
               - Da, dar mie maine-mi trece!
             
             
             
               Miezul noptii. Un betiv se leagana din
gard in gard, cand e oprit de un
               politist.
               - Actele la control, va rog si sa-mi
spuneti unde mergeti! Betivul se uita
               lung si raspunde:
               - Ma duc la o conferinta despre efectele
nocive ale alcoolului si despre
               riscul betivilor de a deveni ratati.
               Politistul se uita la el fix si
intreaba:
               - La ora asta? Cine tine o conferinta
despre asa ceva la miezul noptii?
               - Nevasta-mea si mai mult ca sigur si
soacra-mea.
             
             
             
               La un proces plictisitor din cale-afara,
cand toti aproape ca adormisera, un
               betiv exclama catre procuror:
               - Sa ma pupi in fund !
               - Afara !
               - Nuuu ! Aici, sa vada toata lumea !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu