marți

Motto : D'aia m-am mutat la casa... - Episodul 11

 Am si uitat de acest mini serial ce l-am primit pe mail prin 2008. Este foarte original, amuzant si pe alocuri dus la extrem, dar in general foarte amuzant si colorat. Nu stiu cine este autorul, dar din ce am inteles, cam toate sunt povesti adevarate.
Miniserialul are 11 episoade, sau cel putin atatea am primit eu, asa ca lectura placuta si azi am ajuns la al 11-lea episod si ultimul primit de mine pe mail:

"Ca si pana acum, nu am putut decat sa`mi inchipui fata care`a facut`o cand a gasit animalu` mort lipit de geam, dar, se pare ca de data asta am avut un
pic mai mult noroc, si l`am prins in timp ce`mi pregatea razbunarea.
Dimineata, pe la vreo sase am avut niste treaba, asa ca am plecat d`acasa. Si m`am intors pe la vreo 9.
Nu am mai asteptat liftul. Am urcat pe scari, incet, citind un SMS. Cand am ajuns pe la etajul doi, aud niste zgomote ciudate, venind de la etajul de mai sus, zgomote insotite de un miros, destul de cunoscut. Asa ca am inceput sa urc incet, fara sa fac zgomot. Era el.
Cu mata moarta. De fapt bucati din mata moarta. Cu icnete de voma. Fara voma. Presupun ca o consumase cat a razuit pisica de pe geam. Ca prin jurul usii mele nu erau balti. In fine. Se chinuia sa`mi lege de clanta o bucata din animalu` mort.
- Ce faci ma acolo? strig.
S`a blocat. Se uita la mine, se uita la usa, se uita la animal.
- Mi`ai lipit`o aseara de geam, stiu eu!!! Asa cum mi`ai zidit si usa, si mi`ai dat si cu ***** din ala in casa…
- Ce ma? Ce sa-ti lipesc de geam?
- Matza asta moarta.
- Ba, esti nebun? Trateaza`te! Cum dracu sa`ti lipesc de geamuri matze moarte? Da` ce`s io, Spiderman? Creca zbor noaptea si`ti lipesc tie pe geamuri animale moarte. Tu nu vezi ca abia acu` am ajuns? Nici n`am dormit acasa aznoapte!
Asta o cam dadea in spume… Stia ca de obicei nu ma trezesc dimineata, deci, se pare ca nu fusesem eu vinovatul…
- Pai atunci cine mi`a lipit asta pe geam? ma intreaba, aratandu`mi juma` de mata.
- Da` cine`s io? Crezi ca stau noaptea si`ti pazesc geamurile? Oi mai avea si grija asta si nu stiu. Poate l`ai suparat pe vreun spaidarmen cu muzica, s`o fi venit el si ti`a lipit animalu`n geam.
Ala in continuare, nu stia ce sa zica…Pentru ca i se parea si lui cam imposibil ca eu sa`i lipesc pe geam pisica…Da`, pe undeva, simtzea taranul ca eu eram in spate. Nu in spatele superglue`ului…In spatele actiunii.
- Auzi ma, te duci frumos sus la tine, iei putreziciunea cu tine, te intorci cu o carpa cu apa si sapun, si`mi cureti clanta si usa. Daca nu, chem politia.
- Nu curat nimic.
- Cum vrei tu.
Am pus mana pe mobil sa sun la politie.
- Stai mai ca`tzi curat… Si a plecat.
S`a intors in cateva minute, timp in care stateam si fumam pe casa scarii. Cu o carpa uda. Nu eu fumam cu o carpa uda. El s`a intors cu o carpa uda.
Si mi`a sters clanta si usa pe unde o manjise cu animalu`.
Nu s`a sters calumea, am curatat`o eu dupa.. Da` a fost destul de comic sa ma uitam la el cum curata…
A plecat in casa. Si a chemat el politia. Care a venit si la mine.
Dom`le, a zis vecinu ca, ca mata si cu altii, c`o fi c`o pati… Asta in timp ce abia`si abtinea rasul…
Eu kinez. Nu stiu dom`le, cand am venit acasa, de unde am fost, ca n`am dormit in patu` meu azi noapte, nu conteaza unde, l`am gasit pe el manjindu`mi usa cu o mata moarta. Nu stiu cine i`a lipit, daca i`a lipit, daca nu cumva si`a lipit singur sa`mi faca mie probleme…
Politaiu` zambea…Si`ncepe cu stiti ca, impacati`va, mai lasati glumele astea, ca o sa ajunga naspa la un moment dat…Da`i treaba voastra… A salutat si a plecat..
Nu mi`a dat amenda. Am iesit afara, si m`am uitat la geamu` lui… Inca mai are o urma de mata.. Presupun ca nu a iesit cu una cu doua, si nici nu cred ca iese prea curand…
Da`….

Ghinionu` "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu