miercuri

Motto : D'aia m-am mutat la casa... - Episodul 10

 Am si uitat de acest mini serial ce l-am primit pe mail prin 2008. Este foarte original, amuzant si pe alocuri dus la extrem, dar in general foarte amuzant si colorat. Nu stiu cine este autorul, dar din ce am inteles, cam toate sunt povesti adevarate.
Miniserialul are 11 episoade, sau cel putin atatea am primit eu, asa ca lectura placuta si azi am ajuns la al 10-lea episod:

"Cum spuneam aseara, imi lipsea un element cheie in actiunea din seara asta. Am trimis mass`uri, e-mailuri, telefoane, alea alea, si
l`am gasit.
Tipu` de la 5 a fost azi cu masina prin Pacurari, si a colectionat obiectul, pe care l`a adus, sigilat intr`un sac de gunoi, inapoi acasa.
Am terminat serviciul, am ajuns acasa, am bagat ceva in stomac, ca urla foamea`n mine ca sirenele`n Iugoslavia, si am urcat la 5, la tipu`.
Impreuna cu tipu` de la 1 si cu sora lui, am stat la o bere pana acu` vreo trei sferturi de ora, cand, am remarcat ca nu se mai aude nimic la respectivu` vecin.
Cand s`a inchis ultimul bec, am pus planul in actiune. Am iesit pe casa scarii, sa pregatim uneltele. Vreo 30 de tuburi de superglue, o sfoara, manusi chirurgicale, un bat de vreo 2.5m, o lama de ras, o cutie de crema (din aia chinezeaza de venea la niste cutiute metalice mici mici, era pentru reumatism da` putea de`tzi muta nasul) si obiectul cheie inca in sac.
Am desfacut cutiuta de crema. Fiecare si`a muiat un deget in crema. Apoi, cu o miscare scurta de la stanga spre dreapta, s`a manjit cu crema respectiva pe la nas. Ne`au dat lacrimile instant, asa ca, vreo 3 minute pana ne`am obisnuit, am fost imobilizati.
In fine. Ne`a revenit vederea. Ne`am stapanit si rasul. Ne`am pus manusile chirurgicale. Am desfacut sacul. Surpriza. Nu simteam nici un miros. Marfa.
Am legat obiectul cu sfoara. Apoi am inceput cu superglue`ul. Pe care l`am turnat tot intr`o cutie de plastic. Am uns o latura a obiectului cu tot superglue`ul din tuburi, masand repede sa fie un strat uniform pe toata suprafata. In acelasi timp radeam. Cu lacrimi. Lacrimi care puteau fi tot de la crema antireumatica. Da` nu cred.
Revenind. Am terminat repede, am luat obiectul, si am intrat repede in casa, si l`am scos imediat pe geam. Cu sfoara l`am coborat pana la geamul vecinului. La geamul de la bucatarie. Termopan.
Cu batul am inceput sa presam piesa pe geam. Dupa vreo 7 minute n`a mai fost nevoie. Se lipise beton.
Am ridicat batul, cu un rest de superglue am lipit la un capat lama de ras. Am coborat iar batul si am taiat sfoara. De unde trebuia.
Am inchis geamul. Am ras vreon sfert de ora. Apoi am terminat berea. Si am coborat acasa. Sa scriu blogul.
Inca mai rad.
Imi inchipui ce fata va face cand se va trezi maine.
Si va vedea ca are lipita pe geamul de la bucatarie o pisica moarta de vreo 3-4 zile.

Miauuuuuuhahahaha "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu