miercuri

Bancuri si aforisme

Când m-am născut aveam doua variante : sa fiu băiat sau fetiță…
Am ales-o pe prima pentru că am preferat să termin de supt după un an decât să mă apuc de la 14!

 
Întrebare: Pasarelele se pupă?
Răspuns: În general păsărelele se pupă, numai cucul se suge!
 
Întrebare: De ce sunt femeile friguroase?
Răspuns: Pentru că blănița lor are o gaură…
 
Întrebare: Cum îmbină bărbații sexul cu magia?
Răspuns: Fut și dispar…
 
Întrebare: Care este punctul cel mai fierbinte al femeii?
Răspuns: Podul palmei: cum îi pui un ban, cum îl topește…
 
Definiția limbii: organ musculos care face legătura între mărul lui Adam și părul lui madame.
 
Cel mai complet aliment este penisul: are carne, lapte și ouă...
Mai mult, dacă îl consumi corect, te ține cu burta plină timp de 9 luni…
 
Un bătrânel se uită la scula lui și zice: Bine mă nesimțitule, ne naștem împreuna si murim pe rând ?!?!
 
Nimeni nu moare virgin... viața i-o trage fiecăruia cel puțin o dată!
 
Care este viteza maximă admisă când faci sex?
68 , pentru ca la 69 te răstorni!
 
Soacra: Gigele, de ce te iubește Geta așa de tare?
Gigel: Vrei sa-ți arăt?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu