duminică

Dragute...

* Din cauza reducerilor bugetare recente si a cresterii pretului electricitatii, gazului si uleiului, luminita de la capatul tunelului a fost stinsa. Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.

* Daca va este frica sa nu va ingrasati, incercati sa beti inainte de fiecare masa 50 g de tarie. Taria, precum se stie din batrani, atenueaza frica!

 * Uniunea Europeana vrea sa amendeze Romania pentru

cruzimea cu care taie porcii de Craciun. Pentru a rezolva problema, geneticienii romani au inventat porcul EMO, care se taie singur.

* Pe un drum de tara un politist pe motoreta urmareste o caruta si intreaba taranul care statea pe capra:

- Domnule nu ti-ai dat seama ca nevasta-ta a cazut din caruta la cativa kilometri de aici?!
La care taranul:
- Doamne ajuta! Am crezut ca am depasit viteza legala!

* Intr-o maternitate nasc o moldoveanca, o ardeleanca si-o negresa. Se incurca bratarile la copii si atunci doctorul zice:
 "Sa-l chemam pe ardelean ca-i mai calculat si daca isi recunoaste copilul am scapat". Vine ardeleanul si alege negrul, la care doctorul zice: "Ce faci, bai, esti nebun? Nu vezi ca-i negru?". La care ardeleanul raspunde: "Da, dar unul dintre aia doi e moldovean si eu nu risc."

* Intra un popa intr-un restaurant, se aseaza la masa. Cheama ospatarul si il intreaba: - Fiule, balena aveti? - Nu, parinte. 

- Casalot aveti? 
- Nu, parinte. 
- Rechin aveti? 
- Nu, parinte. - Atunci da-mi o costita de porc afumata si Dumnezeu mi-e martor ca am vrut sa mananc peste.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu