duminică

Cele mai tari texte de ... "dat papucii"

Ce-i spui lui/ei, cel mai des, cand vrei sa scapi de o relatie? Iata topul celor mai dese scuze folosite...si de ei...si de ele.



Ele spun ...

10. Te privesc ca pe un frate.
9. Exista o oarecare diferenta intre varstele noastre.
(Nu vreau sa vad cum e sa faci dragoste cu tata)

8. Nu sunt atrasa de tine in acel fel.
(Esti cel mai urat tantalau pe care l-am vazut vreodata)

7. Viata mea e mult prea complicata acum.
(Nu vreau sa imi pierd intreaga seara cu tine sau sa primesti telefoane de la toti tipii cu care ma intalnesc)

6. Am deja un iubit.
(Prefer sa imi petrec serile cu motanul)

5. Nu ies cu colegi de munca.
(Nu m-as intalni cu tine nici daca am face parte din acelasi sistem solar... iar noi lucram in aceeasi cladire)

4. Nu e vina ta, e a mea.
(E vina ta)

3. Acum sunt concentrata asupra carierei.
(Chiar si ceva atat de plictisitor si de neimplinit ca jobul meu e mai interesant decat tine)

2. Sunt celibatara.
(Mi-am jurat sa nu ies cu barbati ca tine)

1. Hai sa fim amici.
(Vreau sa te am prin preajma ca sa iti pot spune in cele mai mici amanunte totul despre ceilalti barbati cu care ies si fac sex. Am nevoie de sfaturile alea... "barbatesti")



Ei...

10. Ma gandesc la tine ca la o sora.
(Esti urata)

9. Exista o oarecare diferenta intre varstele noastre.
(Esti urata)

8. Nu sunt atras de tine in acel fel.
(Esti urata)

7. Viata mea e mult prea complicata acum.
(Esti urata)

6.Am deja o iubita.
(Esti urata)

5. Nu ies cu colege de serviciu.
(Esti urata)

4. Nu e vina ta, e a mea.
(Esti urata)

3.Acum sunt concentrat asupra carierei.
(Esti urata)

2.Sunt celibatar.
(Esti urata)

1. Hai sa fim amici.
(Esti infiorator de urata)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu