duminică

Cateva bancuri, glumite "selectate" la-ntamplare

Frizerul il intreaba pe client :


— Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?

— Gratis !

---------------------------------------

Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile.

— Care medic ?

— Cel care locuieste deasupra noastra !

---------------------------------------

Directorul unui internat ii previne pe baieti :

— Daca da dracu' si-l prind pe unul din voi in dormitorul fetelor, il

amendez cu 10 Euro ; a doua oara il ard cu 20 de Euro si a treia oara

cu 40 Euro!

Din spate, o voce timida :

— Dom' director, da' un abonament cat costa ?

---------------------------------------

Doua vecine se cearta la gard :

— Nenorocito ce esti ! Barbatu-meu iar a dormit la tine in noaptea asta !

Cealalta ii raspunde :

— Poate la tine doarme ! La mine sta treaz !

---------------------------------------

De la o vreme, sotul se intoarce tot mai tarziu acasa, uneori lipsind

chiar toata noaptea. Intr-o zi insa, sotia ii spune furioasa :

— Esti atat de infidel incat ma indoiesc ca ai fi tatal copiilor nostri !

---------------------------------------

— Ce mai este nou, Gigi ?

— Sunt suparat, Vasile. Am aflat ca nevasta-mea ma insala.

— Bine, da' eu te-am intrebat ce mai e nou .....

---------------------------------------

La serviciul 'Personal' se prezinta un barbat..

— Va rog sa ma ang ajati, zice el, am 9 copii !

— Bine, bine, i se raspunde, dar ce altceva mai stii sa faci ?

---------------------------------------

— Sa stii inculpat ca orice marturie mincinoasa se pedepseste cu

inchisoarea de pana la 6 luni !

— Da, dar daca spun adevarul, risc 6 ani !

---------------------------------------

— Voi barbatii nici nu stiti ce complicata e viata femeilor ! Azi pot

fi in bratele sotului, iar maine pot ajunge in bratele Domnului!

— Dar poimane sunteti libera ?

---------------------------------------

Maica stareta surprinde intr-o noapte un barbat care incerca sa sara

gardul manastirii inapoi in strada.

— Ce-ai cautat aici, blestematule!?

— Am vrut sa fur m ancare, dar m-au prins maicutele.

— Cand? In seara asta ?

— Nu, acum patru saptamani !

--------------------------------------

Un ziarist se duce la un interviu la un spital de nebuni. Doctorul ii explica:

— Periodic, le dam nebunilor cate un test. Care reuseste sa il

treaca, ii dam drumul. De exempl u, acum am umplut o cada cu apa.

Langa cada avem o lingurita, un pahar si o galeata si le cerem

nebunilor sa goleasca apa din cada..

Ziaristul spuse:

— Foarte simplu, orice om sanatos ar folosi galeata!

La care doctorul:

— Gresit, un om normal al trage dopul de la cada. Ce pat preferati,

jos sau sus?

------------------------------------



Nu am mai vorbit cu sotia mea de 18 luni - nu imi place sa o intrerup.

----------------------------------------

Unui barbat i s-a furat cardul de credit. Nu a depus plangere

deoarece hotul cheltuia mai putin decat nevasta-sa.

----------------------------------------

Sotia: "Mai bine ma casatoream cu dracul!"

Sotul: "Aiurea, scumpo! Casatoria intre rudele de sange

este interzisa!"

------------------------------------------

Cum trece un EMO fraudulos granita?

In mai multe pungi de plastic!

-------------------------------------------

Un tip se duce la o prostituata. Dupa ce termina

treaba, pleaca si, din usa , ii spune tipei:

- Ti-am dat bani falsi!

La care tipa raspunde:

- Tu sa fii sanatos...

---------------------------------------------

Dupa ce loveste un pieton,

masina isi continua drumul inca vreo 10 metri... Soferul scoate capul

pe fereastra si tipa:

- Fii ba atent!!!

Pietonul se ridica repede, speriat, impleticindu-se si intreaba:

- De ce, dai inapoi?

-----------------------------------------------

Merge un schelet la medic.

Medicul: Acuma se vine?

-----------------------------------------------

Dintr-un turn de paza al unui fort din

vestul salbatic, santinela striga:

- Domnule capitan, vin indienii!!!

- Prieteni sau dusmani? intreaba capitanul.

- Cred ca-s prieteni, ca vin impreuna.



-------------------------------------------------

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu